fbpx

Party At Mine
Silvia Branchesi

cover2

For two years, Silvia was captive in her home cage. A scarcely treated depression, intolerance to psychiatric drugs. A body distrupted by chancìges. The anxiety and fear of an external world that does not welcome anyone, especially the most fragile souls.
Silvia did not leave her place from 2019 to 2021. Through these pages, she welcomes us into her space and intimacy, a cage she escaped with the strength of her imagination and the carnival colours of her gaze. An involuntary party that maybe lasted too long.
Welcome to Silvia’s home! To celebrate with her, aware that loneliness is only a matter of perspective, and fantasy is always a way out.

Hard Cover
18,5 cm x 14,5 cm
108 pages
500 copies

25 euro shipping costs excluded

Per due anni, Silvia è rimasta imprigionata nella sua gabbia domestica. Una depressione curata male, intolleranze agli psicofarmaci. Un corpo che è troppo cambiato. L’ansia e la paura di un mondo esterno che non aspetta nessuno, soprattutto gli animi più fragili. Silvia dal 2019 al 2021 non è uscita di casa. Ma in queste pagine ci accoglie nei sui spazi, nella sua intimità, in un luogo che ha evaso con la forza dell’immaginazione, con i colori carnevaleschi del suo sguardo. In una festa forzata, che è durata forse troppo a lungo. Benvenuti a casa di Silvia! Per festeggiare con lei, ricordandoci che la solitudine è solo una questione di punti di vista, e la via di fuga è sempre la fantasia.

Copertina Rigida
18,5 cm x 14,5 cm
108 pagine
500 copie

25 euro Costi di spedizione esclusi